דרמה בתל ציון: רגע אחרי פתיחת הקלפיות – הבחירות בוטלו

    דקות לפני פתיחת הקלפיות, הודיע ראש רשימת "למען אחי" אליהו בראון על הסרת מועמדותו
    איתי גדסי 3 Comment on דרמה בתל ציון: רגע אחרי פתיחת הקלפיות – הבחירות בוטלו

    מערכת הבחירות המקומית שהפכה לסוערת ומפותלת, נגדעה באיבה רגע לפני השיא • המשמעות: ניצחון לש"ס – אזולאי ממשיך לקדנציה שלישית • כל הפרטים

    דקות לפני פתיחת הקלפיות, הודיע ראש רשימת "למען אחי" אליהו בראון על הסרת מועמדותו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוף לסאגה בתל ציון: בשעה 15:00 נפתחו הקלפיות לבחירות בישוב תל ציון, דקות לאחר פתיחת הקלפיות, הודיע ראש רשימת "למען אחי" אליהו בראון על הסרת מועמדותו, אחריו התפטרו כל חברי הרשימה שהתמודדו על הנהלת הישוב.

    בהודעה שפרסם בראון לחבריו, כתב "צהריים טובים לכולם, לאור בקשתו של ראש הישיבה חבר מועצת חכמי התורה הרב ראובן אלבז שליט"א הריני מסיר את מועמדותי ומושך את רשימתי "למען אחי", לאור האמור לעיל לא יתקיימו בחירות בתל ציון, תודה לכולם על התמיכה".

    ביום שני שעבר – מועד הגשת הרשימות –  הוגשו שני רשימות, האחת – רשימת "לב אחד" בראשות הרב דוד אזולאי (המכהן זאת קדנציה שלישית בתפקיד), והשניה – רשימת "למען אחי" בראשות העו"ד אליהו בראון.

    כאמור, לאחר הודעתו של בראון על פרישה, פרשו שאר חברי הרשימה, ולמעשה נותרה רק רשימה אחת "לב אחד" בראשותו של דוד אזולאי, שזוכה מההפקר לקדנציה שלישית לארבע שנים נוספות.

    נציין כי ביום שלישי שעבר סייר בישוב יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי יחד עם מנכ"ל התנועה הרב חיים ביטון, ולאחר סקירת מכלול הנתונים והנציגים הניחו את הנתונים מהשטח על שולחנו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן שליט"א שהכריע לטובת רשימת "לב אחד" בראשותו של היו"ר המכהן הרב דוד אזולאי.

    לאחר הכרעתו של מרן נשיא מועצת חכמי התורה נעשו מאמצים לביטול הבחירות. ובכך לקדש שם שמים בדבר הציות המוחלט לדעת תורה.

    במסגרת זו כפי שחשפנו אמש, פעל והמריץ לביטול הבחירות חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א ובסיעתא דשמיא בפעילות נמרצת עד לרגע האחרון של הרב שי שלמה דבוש שליט"א מרבני הישוב, הגישו כלל מועמדי רשימת "למען אחי" את התפטרותם וכך נותרה אך ורק רשימת "לב אחד" שזכתה לברכתו ולתמיכתו של נשיא מועצת חכמי התורה שנשלחו כשלוחי דרבנן להרחבת הישוב לקידומו ולשגשוגו.

    בכיר בישוב אומר: "תושבי תל ציון נתנו היום דוגמא חיה איך נראה ישוב של בני תורה בציות מוחלט להוראתם של גדולי ישראל".

    נציין כי במסגרת המו"מ שהתנהל בשבועות האחרונים, הוצע לבראון ולאזולאי להסיר את המועמדות ולהציב מועמד מוסכם, ולשלב את חברי רשימתם ברשימה אחת, אך ההצעה סורבה.

    הודעת מנהל היישוב תל ציון על ביטול מערכת הבחירות:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שקר הבחירות בתל ציון בוטולו עקב זייוף

    2. 2

      ביטון תבוא תגור בתל ציון ואחר כך תביא מכתב מהרבנים

    3. 1

      חיים ביטון גנב את הבחירות בתל ציון